Quote

The goal is not to change your subjects, but for the subject to change the photographer.

vrijdag 22 april 2011

Barcelona

Mijn laatste post was al weer even geleden, dus het wordt weer tijd

Vorige week een paar dagen citytrip gedaan in Barcelona, we hadden heerlijk weer (het was daar al 24 graden) natuurlijk heel veel foto's gemaakt, maar ik pik er even een paar "natuur" foto's uit voor op dit blog.






















Door de palmbomen waan je je meteen in een andere wereld



















Typische "stadse"tafereeltjes wel.
De groene "parkieten?" hadden we al een paar keer gezien, ze nestelden boven in de palmbomen, maar het wou maar niet lukken ze vast te leggen, maar de aanhouder wint:


















Pas toen ik thuis de foto's aan het verwerken was zag ik dat ze een nummer omhadden, geen ring, maar een soort halsband.
B60... heeft wel een hoog Bassie en Adriaan gehalte :)

De cathedraal van Barcelona in de Gothische wijk herbergt een prachtige binnentuin, iets wat je niet in een kerk verwacht:





Een stad aan zee heeft genoeg meeuwen natuurlijk:

Het was duidelijk minder zonnig op de laatste dag, toch mn jas niet aangehad.

Tot slot wat foto's van de mens in zijn natuurlijke habitat :)

Dit was meer eeen expiriment, had mn statief niet bij me dus moest de camera een paar seconden stil houden met steun van een balustrade, niet haarscherp, maar zeker niet onaardig al zeg ik het zelf.

Volgende blog komt er meteen achteraan, afgelopen zondag een "vossendag" gehad in de AWD, maar die verdient een aparte blog 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten